2 Ocak 2012 Pazartesi

Merhaba Şekerim :)


Başka şeyler olsa arayıp sormayan insan, bi blog açmak için özel arabayla beni istediğim yerden almaya bile geldin ya helal olsun sana. Milattan önce bile insanlar haberleşmede senden daha ileri gitmişlerdir. Sen hala gelen mesajlara ödemeli atarak cevap veriyon. Artık kendine kontör al, arkadaşlarını, kardeşlerini çileden çıkarma. Bu blogun ilk yazısını yazmaktan onur, gurur, şeref, haysiyet, namus, ar herşeyi duyuyorum senin anlayacağın :)

En kısa zamanda yeniden bi otostop macerası yaşamak dileği ile. Blog açmak için mutfakta bana hazırlamış olduğun çayı rüşvet olarak gördüğüm için içmiyorum. Nasıl olsa blogu açtın, daha mesajlara cevap vermez, arasak da açmazsın. Gece beni eve götür desem götürmez, kapımın önünden geçerken bile beni almazsın. Arabamın arkasına yazı da yazdırmazsın daha. Olsun n'apalım :) Biz seni şizofren halinle kabul ettik.

Bundan sonra bizimle konuşurken trip atma, kız gibi naz yapma. Hem bizi üzme, hem kendini üzme (: böö web tasarım ofisimi açtığımda sana söz veriyorum daha güzel bi bloga sahip olacaksın.

Son sözlerimi söylediğime bakma içimden geçenleri yazsam bi daha yüzüme bakmazsın. Hadi öptüm, görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder