8 Ocak 2012 Pazar

işte hella flush reanult 12 namı dger TOROS


yanda gördünüz sticker şuan torosdaaa
 interntte goruyorum hep arabları yamıyorlar bazılarında yakısıyor hella flush dıye bır stıcker karmancorman hersey bırıbırını uzerınde genelde modifiyeli araçlarda var bir ilke imza atalım dedim tabelacı semih arkasımıza o hemen cok ciks duracagından eminim hemen yapalım dedı sonra işin ehli olan muharrem abinin yanına gııtım dedım boyle boyle analtıım baban bırsey demesın sonra ddı bana babam istanbulda gelene kadar yapalım bır sey derse cıkarıım ben dedım muharrem abı ve kabul ettı yaptık aksam da arabaya monte işi kaldı ve onuda yaptık ortaya şahane bir şahaser cıktı :) cok guzel durdu 45 yas uzeri bu ne la babnnemin donu gibi dıyenlermı arbayı vurmuslarda boyanın rengı bırbırıne gecmıs dıyenlermi daha v.s:) 18 yas uzerı ıse once garıpseyıp o cok guzel durmus guzel olmus gıbı yorumlar aldık olumlu konusanlara tsk burdan :)                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder