1 Şubat 2012 Çarşamba

eskişehir deplasmanı

Zevkli bir deplasman oldu benim için yarım otobuslerle gitsekte macı aldıktan sonra cok rahatladık konforlu ve rahat bir şekilde döndük. Az kalsın mal tarıkın yuzunden ıçeriye gıremiyordum bilet parasını yolda rükay ve ticky tolgayla çorba içtik rukay geri gelirken de ben ısmarlarım dedi eyvallah dedim biletide her türlü gireriz düşüncesiyle gittik Şerefsiz rükay ordan istanbula gitti geri gelirkeen aç kaldım gelince görüşcez : ) Otobuste bılet paraları toplanmaya basladı benımle beraber 6 kişinin bılet parası yoktu herkez biribirine yardım etti onların biletide alındı arkadan yardım ettıgını sanan gökmen abi bir biletde bende, stadın orda arkasım var ona adlırdım dedi.Bende içim rahat oraya gidince alrırım düşüncesıne kapıldım herkezın bıleti dagitıldı seninki stadın ordakı adamda denildi bana eyvallah dedim. He aklıma gelmişken söyleyeyim bende bozuk paralar vardı diger arkasların bılet parasına yarıdmcı oldum 5 kuruş kalmadı neyse.Stadın oraya geldik o bilet alacak kişi yok bizimkilerse hiçbirşey olmamış gibi içeri girdiler sanki bende de bilet varmış gibi rahatdılar gökmene sordum ee işte arkadaş ee alamamış bileti her türlü giriceksin caıını sıkma dedi bana.Kendisi hemencecik aradan mılletın onüne girdi içeri girdi neyse olsun dedim ne oldugunu ögrendim ama güvenmemiştim zaten bu söylenenlerin çogu sadece sözde kalıyor sıra geldi tarıka ben ne olcam tarık bilet felan yok dedim gökmen abi halletcekti dedi evet halletti kendi işini heemen girdi içeri sizin aq dedikten sonra ordan ayrıldım otobusun yanına giitim kapılar kilitli dışarıda hava eksi 6 derece gündüz bide, neyse herkez girdi güvenliklikçiye diyorum abi biletim yok arkadaş alacaktı bir sorun olmuş alamamış.
İşte adam diyor benim problemim degil diyor. Polise söylüyorum biletsiz giriş imkansız diyor az kalsın vazgeçiyordum neden vazgeçeçgimide anlatayım yukarıdan beni görüyorlar.Başta hakan abi erhan mert onur neyse boşverin sadece gülüyorlar erhan sanki bir hareketlenir olur gibi oldu oda niye giremedın diye bir soru yönelltı bilet yok dedim allah cezanı vercek dedi.Hiç önemli degil neyse otobüsün yanında bekliyorum şöförlerin hiçbiri girmemiş mazot dolduruyorlar yardım ettim onlara biraz şöför sen niye girmiyorsun dedi biletde bir sorun oldu dedim abi dur bakim dedi beni girişe kadar götürdü ya bizim şu müavini :)de alın dedi bileti yokmu dedi güvenlikçi yok yok bizle beraber diyor. Şöför tamam dediler girsin eskişehirin il kodunda 26 dakikada içeri girdim önce bir düşündüm tribüne bakip sonra kenarda sadece macı izlemeyi karar verdim zagor çagırıyor senin gibi her maça gelen adam bagırmassa daha birşey demiyorum dedi ben sadece anlamlı bir şekilde yüzüne baktım beni çagırıyor hala hiç sesimi bile çıkarmıyorum neyse uzatmaya gerek başta isimleri geçen kişilılkerı gercek yuzunu gördüm aslında daha cok anlatıcak sey var vakit oldukça yazmaya devam ederiz.bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder