14 Ocak 2012 Cumartesi

alamanyaya yolculuk

Geç olmuş olan bir davet sonunda geldi hazırlıklar basladı ve ablam beni yanına aldırmaya karar verdi yaza kadar tabiki caymazsa :) şimdi dil kursunada basladım önce genel olarak ingilizce hızlandırlmış bir şekilde 3 ay sürecek sonra da almanca bır yandan açık ögretim sınavlarına ve ösyme de hazırlanıcam ösym de barajı geçmem gerekiyor oturma ızninin çıkması için ögrenci olarak vizemin çıkması ıcnde ayrıyeten yardımcı olacak turkıyeden sıkılmadım ama degişiklik her zaman iyidir ORDUSPOR girensunpor ile her hafta maç oynanırmı oynanmaz onun için degişlık farz oldu hem üniversite, hem lisan, hem yeni insanlar, hem yeni bir kariyer, hem yeni bir iş, hem yeni bir hayat, hem yeni bir ortam, hem yeni arkadaşlar, vs...vs... güzel olacagını düşünüyorum bu arada üniversite ücretsizmiş cep harclıgı yeterlı olcak oyle diyor ablam turkıyede osym den 4 yıllık bır üniversiteye yetecek kadar puan almak gerekıyor ozel de olabılır vakıf da bolum onemlı degıl almanyada istemedigin degil istedıgın bölümü secebılıyorsun çekilşsiz kurasız sınavsız bide :) bızde kı 4 yıllık unıversıte orda genel olarak her unıversıte de 3 yıllık ıstege baglı olarak hazırlık bolumude secebılıyorsun aynı eşit duruma gelıyor aslında zamandan tasaarruf hayata erken aatıloyrsun bu arda en onemlısı alacagım diplamanın burda denklık yetlkısı var o da ayrı bır avantaj bekle beni mercedes benz ,bekle beni bmw bekle beni almanya arabaları seviyorum ondan öncelikli geliyor abla şimdiden sana danküşönn çüss :) (pasaportun ve oraya beni çagıran degerli zatın evraklarımın fotoları en yakın zamanda da acık bır ucak biletinin fotograflarını eklcem ) bekle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder